Moderator: Skibek
pewnie Blister Ci coś podpowieKtoś ma namiary gdzie dobrze robią ?? i ew doświadczenia z tym ustrojstem: 2 gen, czy już w sekwencję ładować + koszty +- jakie za tym idą ??
Chyba wszystko zależy jaki silnik. Do malucha raczej 5-tej generacji nie założyszKtoś ma namiary gdzie dobrze robią ?? i ew doświadczenia z tym ustrojstem: 2 gen, czy już w sekwencję ładować + koszty +- jakie za tym idą ??
do cytryny xsary 1.4 prawdopodobnie bo jutro jade oglądaćChyba wszystko zależy jaki silnik. Do malucha raczej 5-tej generacji nie założyszKtoś ma namiary gdzie dobrze robią ?? i ew doświadczenia z tym ustrojstem: 2 gen, czy już w sekwencję ładować + koszty +- jakie za tym idą ??
bagżnik przyda się większy bo trochę wożę, aczkolwiek zapas na przód i bagażnik jest, a zwrot będzie błyskawiczny przy robieniu 5000-7000 miesięcznieJa w 2005r. żonie do Peugeota 306 1.4 wrzucałem gaz w Sierpcu (musiałbym luknąć w papiery nazwę i adres). Śmiga bez problemu. Spalanie 8/100.
Od jakiegoś czasu dużo moich znajomych gazuje się teraz u gościa w Rogozinie przy rondzie. Tanio ponoć nie jest, ale dobry sprzęt zakładają i z serwisem nie ma problemu.
Ja bym ci polecał albo w Rogozinie albo w Sierpcu.
+/- zagazowania:
-cena instalacji,
-butla w bagażniku czyli tracisz bagażnik. Chcesz uratować chociaż trochę bagażnika to mniejsza butla (wtedy co 200-300km szukasz stacji LPG). Butla w kole - za to koło i tak musisz wozić, ale w najgorszym wypadku wywalasz koło i masz bagażnik na chwilę.
-i tak będziesz musiał tankować benzynę na start,
-samochód minimalnie będzie miał mniejszego "kopa",
-od nowego roku ceny gazu maja wywalić do góry ostro,
-musisz trochę pojeździć zanim gaz zacznie się zwracać,
+zawsze trochę taniej, ale nie wiem czy takim saxo 1.5 diesel nie pojeździsz taniej,
+w zimę ty odpalasz sobie auto i z ironicznym uśmieszkiem spoglądasz na sąsiadów próbujących uruchomić diesla