Forum fotograficzne. Działania Płockiej Grupy Fotograficznej poświęcone są fotografii i grafice, konsolidacji lokalnego środowiska fotograficznego, a także promocji i popularyzacji miasta Płock.

Moderator: Skibek

 
Awatar użytkownika
siwy
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Autor tematu
Posty: 5043
Rejestracja: środa, 9 cze 2010, 13:46
System: Canon
Lokalizacja: Płock/Słupno
Kontaktowanie:

Zestaw klawa plus mysza

sobota, 30 lip 2011, 18:08

Witam,
jakich zestawów używacie ?
Po macanku do długiej pracy przy kompie najbardziej podpasował mi zestaw MS - Wireless Desktop 3000.
http://pclab.pl/news37127.html
Można i Bezkarnie...
FacebookowoThumbs up!
 
Awatar użytkownika
Skibek
Posty: 4539
Rejestracja: poniedziałek, 1 cze 2009, 12:07
System: Zenit
Lokalizacja: Yerushalaim
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

sobota, 30 lip 2011, 18:12

Ja mam Logitech S520. Fajny zestaw ale z kilku klawiszy już mi napisy zeszły :(
Duży zasięg (bo to bezkablowe jest), akku długo trzyma, przyjemne, płytkie klawisze (ileś tam programowalnych jest).
Polecam.
Zawsze uważałem, że Paweł Woliśroda to najgorszy fotograf płocki.
Zakład Tokarsko-Spawalniczy toczy i spawa Ostre Koło.
 
Awatar użytkownika
CrioX
Posty: 1497
Rejestracja: niedziela, 7 cze 2009, 23:05
System: Canon
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

niedziela, 31 lip 2011, 00:29

Logitech MX1100 + Microsoft Wireless 800 ( Mysz 3 lata, klawiatura 4 m-ce... ) nie narzekam na nic ;)
 
Awatar użytkownika
cezarycezary
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 12441
Rejestracja: poniedziałek, 18 maja 2009, 14:22
System: Nikon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

poniedziałek, 1 sie 2011, 20:35

Bezprzewodowy Logitech MK300, tani (ok 130zł) i naprawdę przyzwoity zestaw. Programowalne klawisze, spoko skok jak dla mnie git.
 
Awatar użytkownika
siwy
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Autor tematu
Posty: 5043
Rejestracja: środa, 9 cze 2010, 13:46
System: Canon
Lokalizacja: Płock/Słupno
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

poniedziałek, 1 sie 2011, 20:56

kupilem tego MSa. polecam. cichy, piwoszczelny. myszka odpowiednia waga z bateriami, odpowiednia rozdzielczość. działa na wszystkim oprócz szyby,
Można i Bezkarnie...
FacebookowoThumbs up!
 
Awatar użytkownika
cezarycezary
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 12441
Rejestracja: poniedziałek, 18 maja 2009, 14:22
System: Nikon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

poniedziałek, 1 sie 2011, 21:51

ciekawe czy będzie się wieszał jak Windows ;)
 
Awatar użytkownika
cezarycezary
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 12441
Rejestracja: poniedziałek, 18 maja 2009, 14:22
System: Nikon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zesta klawa plus mysza

poniedziałek, 16 wrz 2013, 11:27

Bezprzewodowy Logitech MK300, tani (ok 130zł) i naprawdę przyzwoity zestaw. Programowalne klawisze, spoko skok jak dla mnie git.
I to by było chyba na tyle. Myszka odmówiła posłuszeństwa.

Polecicie coś dobrego bezprzewodowego. Może być zestaw.
 
Awatar użytkownika
siwy
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Autor tematu
Posty: 5043
Rejestracja: środa, 9 cze 2010, 13:46
System: Canon
Lokalizacja: Płock/Słupno
Kontaktowanie:

Re: Zestaw klawa plus mysza

poniedziałek, 16 wrz 2013, 13:39

Tego MSa co kupiłem... uzywam od tamtej pory, nie ma łatwego życia.
Wszystko działa, w klawiaturze od początku jedne baterie :shock:
myszkę napędzam eneloopami. dobrze lezy w dloni, w miare ciezka.
Można i Bezkarnie...
FacebookowoThumbs up!
 
Awatar użytkownika
cezarycezary
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 12441
Rejestracja: poniedziałek, 18 maja 2009, 14:22
System: Nikon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zestaw klawa plus mysza

poniedziałek, 17 sie 2015, 10:26

Zarżnąłem kolejną klawiaturę :P
Coś nowego w temacie się pojawiło? Polecicie coś?
 
Awatar użytkownika
jaco
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 1662
Rejestracja: wtorek, 29 mar 2011, 20:38
System: Canon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zestaw klawa plus mysza

poniedziałek, 17 sie 2015, 14:57

Co Ty nogami na niej piszesz? Heh

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Co złego to nie ja...
Obrazek
 
Awatar użytkownika
cezarycezary
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Posty: 12441
Rejestracja: poniedziałek, 18 maja 2009, 14:22
System: Nikon
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: Zestaw klawa plus mysza

poniedziałek, 17 sie 2015, 17:28

Co Ty nogami na niej piszesz? Heh

Wysłane z mojego C6903 przy użyciu Tapatalka
Nogami jeszcze nie próbowałem

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
 
Awatar użytkownika
siwy
Członek Stowarzyszenia Płocka Grupa Fotograficzna
Autor tematu
Posty: 5043
Rejestracja: środa, 9 cze 2010, 13:46
System: Canon
Lokalizacja: Płock/Słupno
Kontaktowanie:

Re: Zestaw klawa plus mysza

poniedziałek, 17 sie 2015, 18:53

Ja od 4 lat ten sam.
Można i Bezkarnie...
FacebookowoThumbs up!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości